Thursday, December 23, 2010

Budak Baru Belajar

Assalamualaikum


Hai readerssssss! hehehehe... perasan je lebih macamlah ade readers yang ramai macam kak hana jepunggg =.=' Sebelum terhasilnya blog ini, banyak blog yang telah saya survey dan telah dijadikan sebagai sumber inspirasi untuk saya meneruskan niat saya yang suci lagi murni ini.. Macam semua dapat ramalkan, yer, yang blog ini direka untuk MAKANAN! Melalui blog ini saya akan berkongsi dengan readers semua mengenai makanan, minuman,makanan,minuman ok,stop it plsss~~ segala resipi, cara memasak saya akan kongsikan disini. Bukan sahaja resipi, saya juga akan membuat testimonials mengenai makanan yang saya makan dikedai2 cewahhh.. kau ingat kau chef ke nak komen2 masakan orang lain?? =.= kemudian saya akan recommend to all readers kalau sedaplah kan? huehuehue.. So, akhir kata buah cempedak di luar pagar, ambil galah tolong jolokkan, saya budak baru belajar,kalau salah tolong tunjukkan. 


Terima Kasih Daun Keladi.

No comments:

Post a Comment